2021. május 10., hétfő

A sötétség angyala

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgPYFZwfHp-ZjjgNCiSyr84w9svFiEj6fqOGnV66qvB9HEG0fCgDe8vB8rsYZ2XHSc-Y2adZU8ik_6Y7GJcRIc6kWphS4ya1hMjwYh7PXKiOiC_OEFoDLzUhDuKg2_Fopeted46XHfih0IW/s640/A+s%25C3%25B6t%25C3%25A9ts%25C3%25A9g+angyala.jpgSokszereplős, pörgős, éveken és országokon átívelő nyomozás.

A történetből: Danny McGuire felügyelő nyomoz James Andrew gyilkossága ügyében. A férfi özvegye, akit az elkövető bántalmazott, szépségével teljesen elbűvöli Danny-t. A felügyelő mindent elkövet, hogy kézre kerítse a gyilkost, teljesen a megszállottja lesz a nyomozásnak. Még a karrierjét is kockára teszi emiatt, azután, hogy hivatalosan lezárják a nyomozást. Évekkel később, már Franciaországban az Interpolnál dolgozva, egy honfitársa keresi fel azzal, hogy újabb hasonló gyilkosságok történtek, és újra meg kellene kezdeni a nyomozást.

Értékelésem: Tetszett a regény, izgalmas volt, nem unatkoztam egy percig sem. Még kicsit jobban is tetszett, mint A sötétség múltán (szintén Tilly Bagshawe-tól). Ebben is sok szereplő volt, és pörögtek szépen az események. Mindig kíváncsi voltam, hogyan fog folytatódni, és mi is az igazi kapcsolat a különböző szereplők között. Merthogy megismerjük őket, el is hisszük, hogy tudjuk róluk, amit kell, mégis nehéz összerakni, hogy ki hogyan kapcsolódik másokhoz. Arról nem beszélve, hogy némelyik szereplő időnként nem úgy viselkedik, ahogy várnánk.

Nem hiszem, hogy léteznek ilyen nők, akik kivétel nélkül minden férfit megbabonáznak a szépségükkel. De nem zavart a történetben, elfogadtam, mert akit megismertünk, az nagyon szerethető, kedves nő, és azt is értem, hogy némelyik férfi ösztönösen védeni akarta. Szóval miért is ne. Adott négy gyilkosság és négy gyönyörű nő, akik mind felszívódnak, mintha nem is léteztek volna. Hogy kerül mindehhez a képbe a marokkói hercegnő és a fura férje? Engem ez érdekelt leginkább (bár végig sejtettem, és nem is tévedtem).

Egyszóval, tetszett a regény, kicsit jobb is volt, mint az előző. Mondjuk ez is helyenként erőszakos, de talán több volt itt a kedvelhető szereplő. És végre a címet és a borítót is értem. :)

Értékelésem: 4 / 5

További könyvek az írótól: A sötétség múltán

Hasonló könyvek:
Titokzatos idegen
Gyilkos vágy
Heat Wave - Hőhullám
Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése