2019. június 12., szerda

The ​Rejected Writers' Book Club

https://moly.hu/konyvek/suzanne-kelman-the-rejected-writers-book-clubHumorral teli, kalandos utazásra invitál ez a szórakoztató, könnyed olvasmány.

A történetből: A kisváros könyvtárosa, Janet, meghívást kap egy titkos gyűlésre a visszautasított nők közé. Csupán kényszerből megy el a kétes nevű társaságba, melyről sosem hallott korábban. Kiderül, hogy azok a helyi amatőr írók és költők lehetnek csak a tagjai, akiknek a munkáit semelyik kiadó nem hajlandó publikálni. Havonta találkoznak, felolvasnak egymásnak a munkáikból, és a találkozó fénypontja, ha valaki egy újabb visszautasító levelet hozott, amit örömmel olvasnak fel egymásnak. Janet egyre kínosabban érzi magát a körükben, és alig várja, hogy megszabaduljon ettől a furcsa társaságtól. A tragédia akkor üti fel a fejét, amikor a társaság szervezője, Doris, egy elfogadó levelet kap az egyik kiadótól. Felkerekedik hát egy kisebb csapat, köztük Janet és Doris, hogy San Franciscoba autózzanak a kiadóhoz, követelni, hogy az elfogadó helyett egy visszautasító levelet adjanak.

Értékelésem: Mulatságos történet volt, élvezettel olvastam. Az elején még furcsának találtam a történetet, nem erre számítottam, azt hittem, hogy Janet örömmel lesz majd tagja a furcsa társaságnak, de zsigerből gyűlölte az egészet. Ráadásul a humora is másmilyen volt a regénynek, mint megszoktam. De aztán elég hamar belerázódtam és egyre jobban megtetszettek a fanyar kiszólások (vagy éppen a gyakori beszólások), és örömmel követtem végig a nők kalandos autóútját Southlea Bayből San Franciscóba. Nagyon szórakoztató jelenségek, ahogy együtt masíroznak ide-oda, terveket szőnek, parancsokat osztogatnak mind egymásnak, mind teljesen idegeneknek, és minden helyzetben feltalálják magukat, mégha közben kínos jelenetet is rendeznek. Kikapcsolódásnak tökéletes volt ez a humorral teli olvasmány. Valószínűleg a folytatást is elolvasom majd.

Értékelésem: 4 / 5

Hasonló könyvek:
Keddi nők
The Jane Austen Book Club
Itt jönnek a csajok
Levendulaszoba
Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése