2018. december 15., szombat

Ötödik blogszülinap

Ötéves lett a blogom..... két hónapja.

Még egy év elröppent a blogom életében, méghozzá úgy, hogy észre sem vettem. A blogom ugyanis októberben töltötte be ötödik születésnapját, és én bizony csak most kaptam észbe. Ez egy amolyan utó-ünneplés, hiszen az öt év olyan szép szám, hogy illik róla megemlékezni, akkor is, ha csak utólag, és akkor is, ha csak röviden.

Nem akarok különféle statisztikákkal jönni, az úgyis lesz majd a jövő év elején, azaz csupán pár hét múlva, most csak egyetlen egy számot írok, ilyenkor ugyanis meg szoktam nézni, hány könyvértékelést írtam az elmúlt évben (blogszülinaptól blogszülinapig). Ez a szám bizony 15, ami rekord alacsonynak számít. (Azt jelzi, hogy a Mini-könyvklubos 12 könyvön felül alig olvastam néhány könyvet pluszban.) Viszont örömmel tapasztalom, hogy az elmúlt két hónapban több időt fordítok az olvasásra, a könyvértékeléseim száma is újra nőtt kicsit, és még ha nem is fejezek be minden regényt (mert nem feltétlenül tetszenek), akkor is írok róluk. Szerintem ez jó jel. :)

Szoktam ilyenkor az utókor számára egy képet is betenni a blog jelenlegi kinézetéről, ami valójában semmit sem változott az előző év óta (sőt, azelőtt se sokat). Íme:

Mit mondjak, továbbra is szeretem, ahogy a blogom kinéz. :)
Remélhetőleg jövőre nem feledkezem meg a blogom születésnapjáról! :)

Hasonló bejegyzések:
   Negyedik blogszülinap
   Második blogszülinap
   Blogszülinap!
   Blogindító

Kövess Bloglovin-on

2 megjegyzés:

  1. Boldog BlogSzülinapot, és még sok-sok közös évet! ^.^ (Örülök, hogy nem csak én szoktam elfelejteni. :'D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      (Ez az első, hogy elfelejtettem, egyelőre még ne általánosítsunk ebből! Majd jövőre... :D )

      Törlés