2018. december 19., szerda

A szemtanú

https://moly.hu/konyvek/carrie-cooper-a-szemtanuItt-ott izgalmas, amott feszült, és úgy általában pedig fülledt hangulatú történet a legkegyetlenebb bűnözők világában.

A történetből: Lili élete utazására készül, ám a főnöke elhalmozta munkával, így az utazás napján is rengeteg a dolga. Mikor benyit egy irodába, egy bérgyilkost zavar meg a munkájában, aki elől alig tud elmenekülni. Gyorsan felül a repölőgépére, ám amikor Londonba ér, ezúttal rendőrök törnek az életére. Két FBI ügynök megmenti ugyan, de azzal a lendülettel el is rabolják, és egy biztonságos helyre viszik, ahol aztán újabb veszélyek várnak a nőre.

Értékelésem: Alapvetően tetszett a regény, bár őszintén szólva nem ezt vártam a fülszöveg alapján. Több krimi jellegű részre számítottam, de ez tulajdonképpen csak a regény elején és végén volt így, a köztes részben pedig legfeljebb feszültség volt, akció nem, plusz némi romantikus-szerű jelenetek, bár ezt se nevezném igazán romantikának, hanem túlfűtött vágynak. Azért mégis jó volt, olvastatta magát a történet, és szorítottam, hogy ne a regényekben tipikus macsó, alfa-hímet válassza Lili, hanem azt, aki igazán ott áll mellette és segíti, de persze ez nem így lett. Sajnos.

A karakterek tetszettek, mindenki jól ki volt dolgozva, és tulajdonképpen meglepő volt számomra, hogy a történet folyamán ki milyenné válik, kinek melyik oldala erősödik fel. Annak is örültem, hogy erotikus leírások nem voltak a könyvben, ezeket mindig egy-két ízléses mondattal átugrottuk. A feszültségteremtés nagyon jól sikerült az írónak, különösen a hajón játszódó jeleneteknél, bár (vagyis inkább éppen ezért) nem szerettem ezt a részt olvasni. :) Ami nem tetszett, az a plusz "csavar" a regény legvégén, az utolsó oldalakon. Ez nem tűnik logikusnak számomra, szerintem csak azért került bele, hogy színtiszta happy end legyen.

Összességében érdekes történetet kaptam, bár csak az elején és a végén volt izgalmas, de végig szívesen olvastam, és kellemes kikapcsolódást nyújtott a könyv.

Értékelésem: 4 / 5

Hasonló könyvek:
Türkizkék óceán
Babaarc
Nyom nélkül

Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése