2016. március 27., vasárnap

Léböjt Hotel

http://moly.hu/konyvek/monika-peetz-lebojt-hotelA keddi nők nemcsak a fölös kilóktól, hanem lelki terheiktől is próbálnak megszabadulni.

A történetből: Eva mindig is tudni akarta, ki az apja, de anyja sosem árulta el neki. Most egy régi levélre rátalálva úgy érzi, van esélye kideríteni az igazságot, de ehhez el kell utaznia egy vidéki kastélyba. Ráveszi hát a keddi nőket, hogy idei nyaralásukat töltsék Achenkirchben. Mivel a kastélyszálló léböjt kúrát is kínál, sikerül meggyőznie barátnőit arról, hogy ez a program mindannyiuk számára ideális lesz, és karcsúbban térhetnek majd haza az útról. Valódi szándékát azonban nem fedi fel előttük.

Értékelésem: A keddi nők léböjt kúrás kalandja is tetszett annyira, mint korábbi zarándoklásuk. Maga a kúra mondjuk elég ijesztő volt, én nem bírtam volna egy napig sem, de a keddi nők, mégha szenvedtek is, végig kitartottak, és jól vették az akadályokat. Azt hiszem, azért tetszett az öt nő története most is, meg legutóbb is, mert olyan emberiek, ahogy halogatják a kínos színvallást, hogy az ember önkéntelenül is magára ismer. Természetesen most sem csak Eva-ról szólt a történet, hanem a többiek is különböző problémákkal néztek szembe, és az egyhetes pihenés alatt új dolgokat tudtak meg saját magukról. Tetszett a falu régi, titokzatos tűzesetének, és a bolond Emmerich-nek a szála, ami egy kis rejtélyt csempészett a regénybe. Én végig találgattam, hogy ki lehet Eva apja, volt több ötletem is, de mindegyikkel melléfogtam.

Nagyon tetszett a regény lezárása, ami nem a kúrával együtt ér véget, hanem kicsivel tovább követhetjük a keddesek életét. Kiderül, hogy a vidéki kastélyban tanultakat hogyan kamatoztatják a hétköznapi életükben, és habár továbbra is kihívások várnak rájuk az életben, egy kicsivel talán könnyebben veszik majd az akadályokat. Remélem, hogy a harmadik kötetet is lefordítják magyarra, mert nagyon szívesen olvasnék még a keddi nőkről.

Értékelésem: 4 / 5

A könyvsorozat részei:
 Keddi nők 1: Keddi nők
 Keddi nők 2: Léböjt hotel
 Keddi nők 3: A Keddi nők és a sok zöldség

Hasonló könyvek:
Nyári flört
A férjem valamit titkol
The Jane Austen Book Club
Yorkshire puding Klub

Kövess Bloglovin-on

3 megjegyzés:

  1. De jól megfogalmaztad, hogy azért szeretted őket, mert olyan emberiek! :) Én is azért kedvelem ezt a női bagázst, mert egyáltalán nem tökéletesek és egy csomó helyiséget is elkövetetnek. Én sem találtam ki az apa személyét. :) Örülök, hogy tetszett neked is. :) Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, könnyen beleéltem magam ezeknek a tökéletlen, de jóindulatú nőknek a helyébe. :)

      Törlés
  2. Helyiséget = hülyeséget :)

    VálaszTörlés