2021. július 31., szombat

Egy gyilkosság ára

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiC3UPzaIY94Yf1GaH4zY91fHcz1o6m5Qx0aEPo8nM0W4VUlxD7x66YA9YdkYrKQadQ8XnwRfX-gW1req6y-7050w92HUr7wfsQjFy5eA8eY2mwb7pWKTz8H7ywl_NIcgHG3EQ8DwSPAYga/s640/Egy+gyilkoss%25C3%25A1g+%25C3%25A1ra.jpgFordulatos krimi.

A történetből: Ted gazdag, de ezt leszámítva átlagosnak mondható férfi. A repülőtéren megismerkedik egy nővel, Lilyvel, akinek kiönti a szívét és elmeséli, hogy a felesége, Miranda megcsalja. Viccesen megjegyzi, hogy legszívesebben megölné Mirandát, mire Lily csak helyesel, hogy ezt kéne tennie. A teljes repülőúton beszélgetnek, és végül megegyeznek, hogy ha addig nem gondolják meg magukat, akkor egy hét múlva újra találkoznak és kidolgoznak egy tervet.

Értékelésem: Érdekes könyv volt. Tetszett a váltott szemszög, amiből apránként megismertem Lily múltját és Ted jelenét. Nem tetszett viszont a nyersessége ami bizonyos jeleneteket jellemzett. Kellett viszont a történethez, így a végére érve már látom. Nagyon tetszett, hogy a regény felétől új szereplők is bejöttek a képbe elmesélőnek, és ezáltal őket is jobban megismertem. Kíváncsi voltam, milyen lezárást kap végül a történet, sikerül-e a gyilkosság, és ha igen, lebuknak-e vagy sem. Gondolkodtam, hogy minek szorítsak: győzzön az igazság(szolgáltatás), vagy ússzák meg büntetlenül? Végül aztán csak sodródtam a történettel, különösképpen, hogy a közepe táján nagyon beindul a regény, és vesz néhány váratlan fordulatot.

Tetszett a történetvezetés, és a szereplők sokszínűsége. Mindenkinek volt valami rejtegetni valója, valami, amit titokban akart tartani. Szerintem így kell megírni egy jó krimit. (De azért lehetett volna kicsit finomabban fogalmazni, vagy átugrani néhány apró részletet...)

Értékelésem: 4 / 5

Hasonló könyvek:
A fiú
A víz alakja
Titokzatos idegen
Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése