2020. június 25., csütörtök

Ólompegazus

https://moly.hu/konyvek/horvath-gyorgy-olompegazusBizarr, zavarbaejtő és néhol obszcén fantasy.

A történetből: Kóborhold a legjobb barátját keresi, Kálmánt, aki eltűnt. Ahogy a pszichológusnak is beszámol róla, furcsa dolgok történnek mostanság. Kálmánnal is, vele is. Kóborholdat egy kanárisárga kamion követi, sőt, meg is támadja időnként, Kálmán pedig teljesen zilált, szétszórt, Platónt olvas, és újholdkor eltűnik.

Értékelésem: Jaj. Már az elején majdnem feladtam az olvasást, amikor egymás után jöttek a baromságok kamionostul, masszírozós pszichológusostul. De végül kitartottam, gondolván, kisülhet még ebből valami jó, vagy legalábbis, valami közepes. Nem is állt aztán szándékomban letenni a könyvet, pedig volt benne sok olyan részlet, ami nem volt ínyemre, de az összbenyomás javult, miután túltettem magam a kamionos dolgon. Ami inkább zavarni kezdett, hogy egy pörgős kezdet után megállt a történet, nem haladt tovább. Inkább hosszabb monológok következtek, pl. múltba tekintés, és/vagy hétköznapi dolgok túl részletes leírása. A karakterek érdekesnek tűntek, de Kóborhold túlságosan fura. Túl lezser, gondolom menő vagy macsó akar lenni, de inkább bizarr és hiteltelen. Aztán a könyv bő harmadánál jártam, amikor (miután átöltöztette és ágyba tette, majd csodával határos módon tisztaság lett a lakásban,) Judittal beszélgetett. Na ez, amit Judit mondott neki, kiverte nálam a biztosítékot. Fogtam és letettem a könyvet, vége. Legalábbis számomra. Elpattant egy húr, amit eddig is kár volt feszegetni, már az elején fel kellett volna adnom ezt a könyvet. Nem nekem való. De nem tudom, kinek.

Értékelésem: 1 / 5

Hasonló könyvek:
Keserű ébredés
A varázslók
Vámpírok múzsája
Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése