2019. július 22., hétfő

Egyetlen éjszaka

https://moly.hu/konyvek/simona-ahrnstedt-egyetlen-ejszakaIzgalmas és pörgős történet a férfiak uralta pénzügyi világban.

A történetből: A pénzügyi világban nehéz talpon maradni, mert a folyamatos hajtás, a túlórák és az elvárások kikészítik az embert. David rendkívül sikeres, a nulláról küzdötte fel magát, és legújabb üzleti célja, hogy átvegye az irányítást Svédország legnagyobb pénzügyi vállalatánál, az Investumnál. Ehhez segítség lenne, ha a főbb tulajdonosok közül a kékvérű De la Grip család egyik tagját is megnyerné magának. Amikor Natalia ebédmeghívást kap Davidtól, tudja, hogy üzleti megbeszélést fognak folytatni, de azt nem, hogy miről. Nem is sejti, hogy a férfinak olyan nagyszabású terve van, ami az ő családja ellen irányul. David hamar belátja, hogy nem tudja Nataliát maga mellé állítani, de kellemesen érzi magát a társaságában, és nem tudja kiverni a nőt a fejéből.

Értékelésem: Sajnos eléggé lebetegedtem, ezért valami könnyed olvasmányt akartam választani. Azt hiszem, sikerült, sőt. Ez a regény nemcsak könnyed volt, hanem izgalmas és pörgős, több, mint amire számítottam. Nemcsak David és Natalia körül forgott a történet, hanem a mellékszereplők is nagyon fontosak voltak, a történetben pedig lassan bontakozott ki egy háttérsztori, ami mindennek a mozgatórugója volt. Nemcsak a pénzügyi világba, hanem egy kékvérű elit családba is becsöppenünk, és szemtanúi lehetünk, milyen az élet egy ilyen rideg környezetben. Nekem nagyon tetszettek a szereplők, jó sok volt belőlük, és mindenkinek a főbb lépéseit, döntéseit meg lehetett érteni. Na jó, majdnem mindenkiét. Natalia apja egyértelműen az antikrisztus szerepét kapta, ő volt a begyöpösödött öreg, aki szerint a nők nem elég okosak és rátermettek ahhoz, hogy igazi munkát végezzenek, mindemellé még rasszista megnyilvánulásai is voltak. A nők esélyegyenlősége és a vállalati életben való fontos szerepe egyébként a nyilvánvaló románc és intrika mellett központi témája volt a regénynek. Ezen elsőre meg is lepődtem, főleg talán amiatt, hogy mennyi mindent volt képes kiemelni az író az regényében.

A fő történetszál egyértelműen David és Natalia között zajlik, bár mindenki más története is bekapcsolódik a szövevénybe. Mondani se kell, hogy végzetes vonzalom alakul ki köztük, ami nem csupán egy, hanem több éjszakához is vezet, emiatt nem is értem a címet. Habár számítottam rá, hogy lehet erotikus jelenet is a könyvben, arra nem voltam felkészülve, hogy ilyen sok. Gyakorlatilag a regény középső része (szinte) csak erről szólt. Végül azért nem ült le teljesen a történet sem, és újra a fejemet kapkodtam az egymást érő váratlan fordulatok miatt. Igazán összetett volt a cselekmény, ez nagyon tetszett benne, bár lehet, hogy egy kicsivel kevesebb talán még jobb lett volna, és helyette inkább jobban megismertem volna Carolinát, az egyik mellékszereplőt. Nagyon örültem viszont az epilógusnak, amiből sejteni lehet, hogy Natalia testvére is kap egy történetet egy következő regényben. Utána is néztem, és valójában még két kötet van. Bárcsak lefordították volna azokat is magyarra!

Értékelésem: 4 / 5

Hasonló könyvek:
Scarlet Beginnings
Jane vékony jégen táncol
Titokzatos idegen
Citrom és osztriga
Kövess Bloglovin-on

2 megjegyzés:

  1. Érdekes... az erotikus címke nincs rajta se GR-en, se Molyon. :D De örülök, hogy 4 csillag.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát akkor teszek rá. :) Goodreadsen egyébként páran megjelölték, csak nem sokan. (jobboldalt mindig csak a legtöbbet használt címkét mutatja)

      Törlés