2015. szeptember 10., csütörtök

Fehér esküvő és The Wedding Dress

http://moly.hu/konyvek/milly-johnson-feher-eskuvoHárom menyasszony romokban heverő kapcsolata és készülődésük a nagy napra.

A történetből: Bel, Max és Violet az esküvőjükre készülnek, és az esküvői ruhaszalonban újra meg újra összefutva lassan barátság alakul ki köztük. Bel eleinte lelkesen készül az esküvőjére, de később mintha alább hagyna a lelkesedése és mindenből csak a minimumra törekedne. Ezzel szemben Max a legcifrább ruhát és kiegészítőket választja, mert fejébe vette, hogy hetedhét országra szóló "cigány esküvőt" szeretne, mit sem törődve azzal, hogy vőlegénye csak szolid, csendes szertartást tervez szűk családi körben. Violet pedig a legszívesebben nem is házasodna, de nem tudja, hogyan léphetne ki fojtogató kapcsolatából...

Értékelésem: Ismét egy kedves könyvet fogtam a kezembe Milly Johnsontól, ám ezúttal a fő téma az esküvő és a rossz párválasztás volt. Meg is lepődtem, mert a cím alapján azt vártam, hogy egy szép, boldog esküvő lesz a középpontban, ehelyett azonban három boldogtalan esküvői készülődést kaptam. Pontosabban Max nagyon lelkesen készül a sajátjára, de az ő háza táján is vannak gondok. Szerencsére végül mindhárman rátalálnak az igazi boldogságra, de ezúttal kicsit összecsapottnak éreztem a regény végét, mert nem láttuk, hogy pontosan hogyan alakul a kapcsolatuk szívük választottjával. Csak egy rövid epilógust kaptunk, amikor már mindenki boldog, de számomra túl hirtelen volt ez a változás, hiányzott előtte még egy-két rövidebb fejezet, ahol látnánk a nagy boldog pillanatot, amikor egymásra találnak a férfiakkal. Ráadásul egy mellékszereplő sorsa teljesen homályban marad, amire még nem volt példa az írónő korábbi könyveiben. Azt gyanítom, hogy az írónő is érezhette a teljes lezárás hiányát, mert végül kiadott egy rövid e-könyvet The Wedding Dress címmel, ami ennek a könyvnek a kiegészítése.

Értékelésem: 4 / 5


A The Wedding Dress csak elektronikus könyv formátumban jelent meg, magyarra nem fordították le. Három rövid történetet tartalmaz, és egy betekintőt az A Winter Flame című könyvbe, ami az évszakokhoz kapcsolódó könyvei között az utolsó.

Az első rövid történet Maxről szól, amint az új esküvőjére készülődik. Én mondjuk pont rá voltam a legkevésbé kíváncsi a három nő közül, de azért pár mondat erejéig a többiek is felbukkantak.

A második történet Freya múltjáról szól, ami nem sok újdonságot tartalmazott, hiszen nagyvonalakban már a könyvből is kiderült fiatalkorának története. Ennek ellenére érdekes volt elolvasni, főleg, hogy Milly Johnson eddig csak napjainkban játszódó történetet írt, és most különleges váltásnak tűnt a második világháború idejébe csöppenni.

A harmadik történet nagyon rövid volt, és nem tudtam hova tenni. Fogalmam nincs, kik a szereplők, és nem értettem, hogy ez mit keresett a többi történet mellett! Annyira zavart az éretetlenségem, hogy még a neten is rákerestem a szereplőkre, hátha kiderül, hogy melyik könyvben kerülnek elő, de nem találtam semmi biztosat. Viszont az írónő honlapja alapján azt gyanítom, hogy a Nyári flörtben lehetnek mellékszereplők, de sajnos nem emlékszem rájuk.

Értékelésem: 3,5 / 5

További könyvek az írótól: Afternoon Tea at the Sunflower Café, A Winter Flame, Fehér esküvő & The Wedding Dress, Here Come the Boys, Itt jönnek a csajok, Madarak és méhek, Nyári flört, Őszi románc, Tavaszi affér, The Barn on Half Moon Hill, The Magnificent Mrs Mayhew, The Mother of All Christmases, Yorkshire puding Klub

Hasonló könyvek:
Elveszett kutyák, magányos szívek
Tökéletes ajánlat
Karácsony New Yorkban

Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése