2014. szeptember 13., szombat

Storm és Stone

http://moly.hu/konyvek/joss-stirling-storm-es-stoneRejtélyek az elit iskolában, fiatal nyomozókkal.

A történetből: Raven Stone világa hirtelen omlik össze. Eddig jól érezte magát az előkelő, angliai bentlakásos iskola ösztöndíjas tanulójaként, de akiket eddig barátjaiként tartott számon, hirtelen ellene fordulnak. A rejtélyes tanfolyamról visszatérők egész másképp viselkednek, mint korábban, és Raven ellen hangolják a többieket. Ráadásul most a legjobb barátnője is eltűnt... Egyedül az iskola két új diákja, Kieran és Joe barátságos vele, ám nem fedik fel Raven előtt valódi énjüket. A két fiú azért jött az iskolába, hogy felderítsék, hogy a szülők gyanús korrupciós ügyei miként kapcsolódnak össze.

Értékelésem: Nagyon tetszett a könyv, sokkal többet nyújtott, mint vártam! Sok rejtély lappang az iskolában, ami megoldásra vár, és erre a két új fiú tökéletes választás. Ám nekik is titkolózniuk kell a többi diák előtt. Raven kapcsolatai rendkívül törékenynek bizonyulnak: barátságok bomlanak fel, és újak köttetnek helyette, ám arra nem számít, hogy új barátai is hazudnak neki. Sokkal szövevényesebb és érdekesebb volt a történet, mint amit egy ilyen vékonyka könyvtől vártam, főleg azután, hogy a könyvesboltban a gyerekkönyvek között találtam rá. Ez meg is ijesztett elsőre, de szerencsére ez egy vérbeli Young Adult regény titkokkal, rejtéllyel és némi akcióval megfűszerezve. Na meg az elmaradhatatlan szerelmi szállal.

Egyszóval, nekem nagyon tetszett a történet, volt benne minden, ami egy jó regényhez kell. Az események felépítése is rendben volt, bár a párbeszédekkel nem voltam igazán elégedett. Sokszor nem tudtam követni, és belezavarodtam, hogy mikor ki beszél, melyik mondatot ki mondja. Ráadásul elég sok elírás és helyesírási probléma volt a szövegben, és bár én erre kevésbé vagyok érzékeny, némelyik mégis nagyon bántó volt. (Csak egy példa: a "rossz" szót képesek voltak elválasztani: "rosz-sz".) Mindenesetre a remek történet megérdemli a figyelmet, és kíváncsian várom majd a folytatást!

Értékelésem: 4,5 / 5

A könyvsorozat részei:
  Struck 1: Struck / Storm and Stone - Storm és Stone
  Struck 2: Stung - magyar megjelenésről nincs hír
  Struck 3: Shaken
  Struck 4: Scorched

További könyvek az írótól: Lélektársak sorozat

Hasonló könyvek:
A hollófiúk
Időtlen szerelem trilógia
Alienated
Csúfok
Az éhezők viadala

Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése