2014. szeptember 4., csütörtök

Opál

http://moly.hu/konyvek/jennifer-l-armentrout-opalImádtam, amíg olvastam, gyűlölöm, mióta a végére értem.

A történetből: Dawson már nem a régi. Lelke megtört, és nem nyugszik, amíg ki nem szabadítja szerelmét, Beth-t a fogságból. Húga, Dee se tudja túltenni magát Adam halálán, és Katyt hibáztatja a történtekért. Oda a barátságnak, és ráadásul Katy is felelősnek érzi magát. Egyedül Daemonnel való kapcsolata alakul jól, ám az is csak addig felhőtlen, míg meg nem jelenik újra a színen Blake. Meghökkentő ajánlata túlságosan veszélyes, bár igaz, hogy óriási megkönnyebbülést hozna mindannyiuk számára, ha kiszabadíthatnák Beth-t.

Értékelésem: Ó, hol is kezdjem.... teljesen magam alatt vagyok, amióta befejeztem a könyvet. Egyszerűen nem tudom magam túl tenni rajta. Élvezet volt minden perc, amit az olvasásával töltöttem, de az utolsó oldalon olyan brutálisan gyomorszájon vágott, hogy most, még egy nappal később se épültem fel belőle. Teljesen váratlanul ért a függővég, hiszen a korábbi két kötet elég szép lezárást kapott. Miért, Jennifer, miért?!? (Hát igen.... ezek után az író nekem már csak Jennifer.)

Ha eltekintünk a befejezéstől - na nem mintha tudnék -, a történet sodró, ahogy egy igazi Young Adult könyvnél szokás. Most nem volt az az érzésem, mint az előző résznél, hogy az első felében semmi se történik, de azért az most is igaz, hogy kicsit túl sok benne a romantikus maszlag. A buta veszekedések, féltékenykedés... ezek számomra nem viszik előrébb a történetet, csak egy helyben topogunk, és ki kell várni, amíg a szereplők kitoporzékolják magukat. De szerencsére többnyire azért már ezeknél a részeknél is voltak izgalmas, vagy balsejtelmű történések, így az én érdeklődésem is fennmaradt.

Ezután már csak egyre jobban beindult a történet, alig tudtam letenni a könyvet. Izgalmas, veszélyes, és őrült jelenetek váltották egymást, ahogy haladtunk a végkifejlet felé. Bárcsak ne így vágták volna el a végét...

Értékelésem: 4,5 / 5

A könyvsorozat részei:
 Luxen 0,5: Shadows (nincs magyar megjelenés)
 Luxen 1: Obsidian - Obszidián
 Luxen 2: Onyx - Ónix
 Luxen 3: Opal - Opál
 Luxen 4: Origin - Eredet (várható magyar megjelenés: 2014. december 2.)
 Luxen 5: Opposition

Hasonló könyvek:
Alienated
A hollófiúk
Csúfok
Túl a végtelenen
Keserű ébredés

Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése