2017. október 12., csütörtök

Negyedik blogszülinap

Négyéves lett a blogom.

Ma tölti be a Könyvsarok a negyedik születésnapját. Habár a blogot eredetileg a Könyvmoly Párbaj könyvértékeléseihez hoztam létre, idén nem vettem részt rajta, és tavaly ugyan indultam, de nem sikerült teljesítenem. Most pedig szomorúan értesültem róla, hogy véget ér a Párbaj, és többé már nem is lesz lehetőségem jelentkezni. Igaz, hogy nem volt tökéletes, és láttam a hibáit, mégis nagyon jó kezdeményezésnek tartottam, és sokat köszönhetek neki, hiszen ez adta a végső lökést a könyves blogom indításához, amiből később kinőtt a Mini-könyvklub is. Ezért ezúton küldöm köszönetemet mindenkinek, aki valaha fáradozott a Könyvmoly Párbaj létrehozásán és fenntartásán.

A Mini-könyvklub immár két és fél éve töretlenül halad előre, és még mindig sikeresnek tűnik. Legnagyobb meglepetésemre a mostani, 8-as fordulóban is 31 klubtag vesz részt, holott ezúttal (mint a legelső alkalommal is) önkényesen jelöltem ki az olvasott könyvek műfajait, méghozzá azokat, amik eddig népszerűtlennek bizonyultak (klasszikus irodalom, modern szépirodalom, történelmi regény és életrajzi regény). Köszönöm minden résztvevőnek, hogy ilyen lelkesek vagytok, és életben tartjátok a könyvklubot! Külön köszönet illeti AniTigert, aki nagyon sokat segít a könyvklubban, és akire mindig támaszkodhatok, amikor kevés időm jut a könyvklubos teendőkre (ami mostanában elég sokszor előfordult sajnos).

A blogom első évében 44, a másodikban 51, a harmadikban 42, és a negyedikben csupán 27 új könyvértékelés született, tehát ezúttal jelentősen kevesebb könyvet tudtam elolvasni, mint a korábbi években. (Igaz, úgy érzem, hogy átlagosan valamivel hosszabbak is voltak az idén olvasott regények, valamint mindig akad egy-kettő, amit ugyan elolvasok, de valamiért úgy döntök, hogy nem írok róla a blogra.) Remélem, sikerül a továbbiakban újra több időt szakítanom az olvasásra. Ahogy a Gazdálkodj okosan! társasjáték óta tudjuk: "Az olvasás olcsó, hasznos szórakozás!". Igaz, ma már a legtöbb ember nem értene egyet azzal, hogy "olcsó", de mindenképpen hasznos lehet, ha más nem, kikapcsolódásra.

A Könyvsarok jelenlegi kinézete nem sokat változott a két évvel ezelőtti kinézethez képest, de igazából, tetszik, ami van. :)

A könyvértékelések mellett természetesen most is születtek egyéb blogbejegyzések, amik főleg a Mini-könyvklub regényeihez kapcsolódó érdekességek voltak az írókról, filmfeldolgozásokról, sorozatokról. Sőt mi több, a könyvklubtagokkal interjúkat is készítettünk a magyar írókkal, ezekből immár négyet is találhattok a blogon, ezeket az oldal tetején, az Interjúk fülre kattintva éritek el.

Mini-könyvklub találkozónk is volt, ráadásul kettő: egy a tavaszi Könyvfesztiválon, egy pedig a nyári Könyvhéten. Köszönöm mindenkinek, aki eljött, örülök, hogy személyesen is megismerhettelek benneteket!

Jövőbeli terveim: folytatom úgy, ahogy eddig. :) Igyekszem újra több időt szakítani majd az olvasásra, és a Mini-könyvklubot is viszem tovább, ameddig tudom, és ameddig érdemes.

Hasonló bejegyzések:
   Második blogszülinap
   Blogszülinap!
   Blogindító

Kövess Bloglovin-on

6 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog Blogszülinapot! ^^

    VálaszTörlés
  2. Boldog BlogSzülinapot! ^^
    (Örülök, hogy felhozod a design szeretetet, én is nehezen variálok az enyémmel - és akkor is csak kicsit -, mert alapvetően szeretem úgy, ahogy van.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Igen, tetszik, ahogy megcsináltam évekkel ezelőtt a blogot, és elégeddett vagyok a kinézetével. Sokat dolgoztam anno ezen a letisztult formán és színeken, és nem látom értelmét variálgatni, mert ez az, ami leginkább bejön. Bár tetszik, hogy te néha kicsit megvariálod a fejléced képét (pl. havasra télen), de én ezt túl nagy melónak érzem, és ötletem sincs igazán hozzá. Inkább marad mindig ez, így legalább egy biztos pont az interneten. :)

      Törlés
  3. Helló,

    Boldog születésnapot!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. A blogom nevében is köszönöm. :)

    VálaszTörlés