2015. október 5., hétfő

Can You Keep a Secret?

http://moly.hu/konyvek/sophie-kinsella-can-you-keep-a-secretEgy sablonos történet is lehet jó.

A történetből: Emmát üzleti útra küldi a főnöke Skóciába, de sajnos nem sikerül jól a tárgyalás a cég partnereivel. Ez Emma első ilyen megbízása, ezért nagyon lesújtja a kudarc. A hazaúton a repülőgépe óriási turbulenciákkal küzd, és annyira bepánikol, hogy halálfélelmében minden féltett titkát a mellette ülő férfinak gyónja meg. Mindenféle kisebb-nagyobb dolgokat, kegyes hazugságokat és olyan személyes titkokat is, amiket eddig maga elől is elrejtett. A repülő végül szerencsésen landol, de Emma minden titkát kifecsegte egy idegennek. És pár nappal később kiderül, hogy ez az idegen nem más, mint munkalyének legmagasabb rangú főnöke.

Értékelésem: A könyv elejét untam. Túl részletesek voltak nekem a főszereplő gondolatai, valahogy túl volt ragozva minden. Ugyanaz az érzés fogott el, mint az írónő "Segítség, kísértet!" című könyvének olvasásakor is. Nem kötött igazán le, túlságosan vontatott volt. Aztán szépen lassan eltűnt ez a szócséplés és Emma gondolatainak túlragozása. És onnantól kezdve egyre inkább beszippantott a könyv. Nagyon sablonos a történet, de valahogy mégis megfogott a közepére érve, és már élvezettel olvastam a sorokat. Sőt, egyre nehezebb volt letenni a könyvet! Pedig tényleg sablonokból építkezik, nincs benne semmi extra, olyan, mint a tucatszámra készülő, átlagos, egyszer nézős romantikus filmek. Mégis egyre jobban izgultam a főszereplőért, és a mellékszereplők is egyre inkább megtetszettek. Az elején valahogy olyan semmilyen volt mindenki, de később mindannyian "három dimenzióssá" váltak, igazi személyiségek lettek.

Azt még nem tudtam eldönteni, hogy olvassak-e majd mást is írótól. A könyv elején biztos voltam benne, hogy nem fogok, de így a végére érve teljesen elbizonytalanodtam. Hát majd idővel kiderül.

Értékelésem: 4 / 5

További könyvek az írótól: Segítség, kísértet!

Hasonló könyvek:
Halálom után felbontandó
Tökéletes ajánlat
Felettébb tisztességtelen ajánlat

Kövess Bloglovin-on

2 megjegyzés:

  1. Hát én régen olvastam már ezt a könyvet, de már semmire sem emlékszem belőle... :)
    Viszont a Két balkezes istennőt, ha még nem olvastad, akkor azt csak ajánlani tudom, mert úgy emlékszem az nagyon tetszett. :)
    zsófi

    VálaszTörlés