2015. szeptember 27., vasárnap

Könyves Udvarlás Tag

mrsp hívott meg erre a booktagre, amit nagyon szépen köszönök! Ez az első booktag felkérésem. :) Lássunk is neki!

http://konyv-sarok.blogspot.hu/2013/10/jane-vekony-jegen-tancol.htmlElső fázis - Kezdeti vonzalom: Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg

Már több éve is annak, hogy megvettem a Jane vékony jégen táncol című könyvet, de ha az emlékezetem nem csal, a borítója miatt választottam ki a könyvesboltban. Persze biztos elolvastam a hátán is a szöveget, de elsőként a borítója ragadott meg, mert éppen egy ilyen nőknek szóló limonádét kerestem. Nagyon jó választás volt, többet nyújtott, mint amennyit vártam, és azóta is az egyik kedvenc könyvem!

Értékelésem a könyvről


http://konyv-sarok.blogspot.hu/2015/09/a-ferjem-valamit-titkol.html Második fázis - Első benyomás: Egy könyv, amit a fülszövege miatt vettél meg

Az A férjem valamit titkol nagyon ígéretesnek tűnt a fülszöveg alapján. Elsősorban a rejtély vonzott benne, hogy a férj talán egy másik életét, vagy ki tudja, milyen szörnyű, esetleg botrányos titkot őriz, amiről a feleségének halvány lila gőze sincs. Persze egészen addig, amíg a nő rá nem talál a levélre. Igazi sorsfordító pillanat lehet egy ilyen levél olvasása. Sajnos azonban a könyv nem váltotta be teljesen a reményeimet, mert túl vontatottnak tűnt számomra az eleje, nehezen indult be a történet, és végig elég nyomasztó is volt.

Értékelésem a könyvről


http://konyv-sarok.blogspot.hu/2015/02/alienated.htmlHarmadik fázis - Flört: Egy könyv, ami jól van megírva

Az Alienated szerintem egy nagyon jól megírt könyv: a stílusa nagyon olvasmányos, pörgős a cselekmény, tele van izgalommal, nagy tét forog kockán, és némi romantikus szálat is kapunk, de azzal csak csínján bánik az író, nem viszi a történet rovására. Én nagyon szerettem az Obszidián sorozatot, de ez még annál is sokkal jobb! Nincs tele azzal a romantikus maszlaggal meg szenvedéssel, hanem tényleg történnek az események és egymást érik a fordulatok. Nagyon ajánlom! :)



http://konyv-sarok.blogspot.hu/2014/08/csufok.htmlNegyedik fázis - Első randi: Egy könyv, ami sorozat része, és annyira tetszett, hogy azonnal akartad a folytatásokat

Ide is nyugodtan írhatnám az Alienated-et, de nem akarom magamat ismételni, úgyhogy választok mást. A Csúfok sorozat hasonlóan pörgős és eseménydús volt, és nagyon érdekes világban játszódott. A távoli jövőben járunk, ahol az emberek városokba tömörülten élnek, a természettől teljesen elszigetelten. Minden ember a 16-ik születésnapján átesik egy megszépítő műtéten, és ekkor átköltözhet a város másik felébe, ahol gondtalanul bulizhat kedvére. De, mint kiderül, nem mindenki akar részt venni ebben a fajta életben. Az első és a második kötet is úgy ért véget, hogy egyszerűen muszáj volt azonnal a folytatásért nyúlnom.



http://konyv-sarok.blogspot.hu/2013/10/idotlen-szerelem-trilogia.htmlÖtödik fázis - Késő esti telefonbeszélgetések: Egy könyv, ami miatt egész éjjel fennmaradtál

Olyan szerintem még nem fordult elő, hogy EGÉSZ éjjel fennmaradtam volna egy könyv miatt, de ha már csak kevés van hátra egy könyvből, akkor sokszor maradok fenn a szokásosnál tovább, csak hogy befejezhessem a könyvet. Mindig az utolsó néhány fejezet a legizgalmasabb, nem igaz? Az egyik ilyen könyv az Időtlen szerelem trilógia utolsó kötete, a Smaragdzöld volt. Nagyon szerettem ezt a sorozatot, olyan aranyos volt, imádtam a két főszereplőt és nagyon izgultam értük. Ráadásul nagyon szeretem az időutazásos történeteket, és mivel itt már három köteten keresztül húzódott, ezért igencsak csavaros volt.
http://moly.hu/konyvek/arthur-c-clarke-a-varos-es-a-csillagok


Hatodik fázis - Mindig te jársz a fejemben: Egy könyv, amire sokat gondolsz/gondoltál

Ez nagyon nehéz kérdés. A jó könyvekre mindig szoktam még utólag is gondolni egy darabig. Nehéz egyet kiemelni közülük. De talán a legjobb választás erre a kérdésre az A város és a csillagok Arthur C. Clarke-tól. Rettenetesen tetszett ez a sci-fi, nagyon érdekes volt a története, és kalandos is volt egyben. Sajnos blogos értékelésem nincs róla, mert még a blogom indulása előtt olvastam, de ha egyszer újraolvasom, biztosan fogok róla írni.


http://konyv-sarok.blogspot.hu/2015/04/itt-jonnek-csajok.html Hetedik fázis - Testi kontaktus: Egy könyv, ami olyan érzéseket kelt benned, amik tetszenek

Ide mindenképpen Milly Johnson egyik könyve illik válaszképp, mert mindig nagy élvezettel olvasom a könyveit és közben egyfajta nyugalom száll meg. Egyszerűen leszáll a rózsaszín köd az agyamra, amikor a történeteit olvasom, és minden szereplővel százszázalékosan együtt tudok érezni. Ne kérdezzétek, miért. Az Itt jönnek a csajok című, vakációs-hajózós könyvét választom ide, mert olyan helyeken járnak a főszereplők, ahol vagy én is jártam már, és jól esik visszaemlékezni rá, vagy ahova én is el szeretnék egyszer jutni.

Értékelésem a könyvről


http://konyv-sarok.blogspot.hu/2014/12/kakukkszo.html Nyolcadik fázis - Találkozás a szülőkkel: Egy könyv, amit ajánlanál a barátaidnak és a családodnak

Anyukámmal sok könyvet szoktunk ajánlani egymásnak, sőt még anyósómmal is szoktunk könyveket cserélni, kölcsönadni a másiknak. Egy jó példa erre a Kakukkszó, amit valójában anyukám adott kölcsön nekem, de úgy, hogy még ő sem olvasta. Így tulajdonképpen amikor visszaadtam neki, akkor ajánlottam a könyvet, hogy mielőbb olvassa el, mert jó. Ráadásul anyukám akkor már nem emlékezett, hogy ez valójában az ő könyve (kicsit lassan olvastam el, mert hosszú), úgyhogy győzködnöm kellett egy darabig, hogy ezt ő adta kölcsön nekem. :) Mindenesetre hamar elolvasta és neki is tetszett.

Értékelésem a könyvről


http://konyv-sarok.blogspot.hu/2014/08/senkinek-egy-szot-se.html Kilencedik fázis - Gondolkodás a jövőn: Egy könyv, vagy könyvsorozat, amit a jövőben újra szeretnél olvasni legalább egyszer

Nem vagyok egy újraolvasós fajta, elég ritkán kerül ilyenre sor. Azért A város és a csillagokat lehet, hogy egyszer újraolvasom, vagy mondjuk a Csokoládét úgy 10 év múlva. Vagy esetleg, ha egy izgalmas történetre vágyom, akkor a Senkinek egy szót se című thrillert választanám, mert annyira csavaros volt, hogy egy csomó összefüggésre úgyse emlékeznék már 1-2 év múlva se. (Most se emlékszem már mindenre, pedig csak egy éve olvastam.)

Értékelésem a könyvről


Tizedik fázis - Oszd meg a szeretetet: Kinek küldöd tovább a taget?

Három személynek két blogra: Zsófinak és Beának a Könyvutcára, és Book and tea-nek a Books, and some tea című blogjára. Persze csak ha van kedvetek hozzá!


Hasonló bejegyzések:
   Féléves könyves kiakadás booktag
   Legek
   A feláldozható könyvek Tag
   Népszerűtlen Vélemény Book Tag

Kövess Bloglovin-on

2 megjegyzés:

  1. Jaj de jó, köszönjük szépen a meghívást! :) (épp a minap gondoltam rá, hogy de jó lenne ha minket is meghívna valaki egy tagre.. :))
    Mindenképpen ki fogjuk tölteni, annál is inkább, mivel még egy booktag sincs a blogon. :) :)
    zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyszerű, alig várom! :) Nem voltam biztos benne, hogy örültök majd neki, pont azért, mert nem láttam még nálatok taget.

      Törlés