2015. május 1., péntek

Kezdődik a Mini-könyvklub!

Íme a három kiválasztott könyv a Mini-könyvklubra!

(Aki nem tudja, miről van szó, ide kattintva elolvashatja, és még jelentkezhet is a könyvklubba.)

Lezártam a szavazást, lássuk a három legnépszerűbb könyvet!

http://moly.hu/konyvek/joanne-harris-csokolade
http://moly.hu/konyvek/cecelia-ahern-ahol-a-szivarvany-veget-er
http://moly.hu/konyvek/rainbow-rowell-eleanor-es-park
Az időbeosztás pedig:
Elsőként a Csokoládét olvassuk májusban,
júniusban következik az Ahol a szivárvány véget ér,
majd júliusban az Eleanor és Park.
Ezt követően augusztusban mindenki a maga által választott, legalább részben romantikus könyvet fogja olvasni (olyat válassz, amit korábban még nem olvastál!).

Azt hiszem, a többség nem szomorkodhat, hiszen a 11 szavazó közül 8-an voksoltak a Csokoládéra és az Ahol a szivárvány véget érre, és 7-en az Eleanor és Parkra. Ez elég nagy arány, bízom benne, hogy senki sem csalódott az eredményben.


A szavazatok számának eloszlása alapján a három választott könyv messze kiemelkedik a többi közül. Szomorúan vettem tudomásul, hogy az egyetlen magyar könyvre viszont senki nem szavazott.

Májusban tehát olvassátok el a Csokoládét, és írjatok róla a hónap utolsó napjáig értékelést! Én is így teszek.

A blog nélküli tagjainkat arra kérem, hogy amikor kész van az értékelésük, küldjék el nekem e-mailben a vegazus (kukac) citromail.hu címemre! Itt a blogomon fogom közzétenni ezeket az értékeléseket.

Mindhárom könyvhöz létre fogok hozni egy-egy adatlapot. Itt fogom összegyűjteni az értékeléseitek linkjét, majd a határidő lejárta után a könyvhöz tartozó kérdőívet és később annak az összesítését is itt teszem majd közzé. A könyvvel kapcsolatos kérdéseiteket, gondolataitokat is ezeken az adatlapokon vitathatjátok majd meg (hozzászólások a lap alján). Egyelőre csak a Csokoládé adatlapját készítettem el, ami persze most még elég üres, de idővel szépen lassan megtöltjük tartalommal. Ezt ide kattintva éritek el.

Ne feledjétek, hogy minden, a könyvklubbal kapcsolatos információt és linket megtaláltok egy helyen, ha a blog címe alatt a Mini-könyvklub fülre kattintotok!

Ahogy korábban is írtam, mindig, ha új tartalom kerül a blogomra a Mini-könyvklubbal kapcsolatban, azt jelezni fogom egy-egy új posztban is, így aki valamilyen módon követ (pl. e-mailes feliratkozás, blogger vagy bloglovin') az biztos nem marad le semmiről, és nem kell ellenőrizgetnie, hogy pl. kiírtam-e már az új szavazást.

Olvasásra fel! :)

Kövess Bloglovin-on

10 megjegyzés:

  1. Számomra kedves könyvek kerültek a listára, két könyvre szavaztam is a háromból :) Ma már el is kezdem olvasni az aktuális Csokoládét. A többieknek is jó szórakozást kívánok az olvasáshoz! :)

    VálaszTörlés
  2. Úristenúristenúristen! :)) Nagyon vártam már a kinyilatkoztatást a könyvekről és nagyon örülök nekik! :)) Csokoládé újraolvasós, a másik kettő közül az egyik naaaaaaaaaagyon érdekel, de Aherntől sem félek :))

    Jó olvasást mindnyájunknak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anitiger! Annyira jó, hogy nem csak én vagyok ennyire lelkes! :))

      Törlés
    2. Épp így érzek! :D Mi leszünk a lelkes mag! :D

      Törlés
    3. Örülök, hogy ti is lelkesek vagytok! :) Lehet, hogy nem látszik annyira rajtam, de én is be vagyok zsongva, és már most azon gondolkodom, miről írhatnék a könyv kapcsán, ami érdekes lenne és fenntartja az érdeklődését a gyorsan olvasóknak, a lassan haladóknak meg motivációt ad. :) De lehet hogy elsősorban inkább neki kéne állnom nekem is a könyv olvasásának. ;)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Lehet, de légyszi előbb olvasd át a szabályokat itt:
      http://konyv-sarok.blogspot.hu/2015/04/olvassunk-egyutt-mini-konyvklub.html

      Törlés
  4. Elolvastam, és szeretnék akkor jelentkezni. :)

    VálaszTörlés