2015. április 22., szerda

Üzenet a könyvklub résztvevőinek

Kedves Könyvklubosok!

Jól megleptetek, álmomban se gondoltam volna, hogy két nap alatt máris 8-an leszünk a klubban! Csak remélni tudtam, hogy legalább 4-5-en összejövünk, nem számítottam ennél nagyobb érdeklődésre. Úgyhogy felköthetem a gatyámat. :) Mindenkinek nagyon örülök, köszönöm a jelentkezéseket, és hogy hírét adtátok a klubnak. Remélem, sikerül majd beváltanom a klubhoz fűződő reményeiteket, és kialakul egy kis közösség.

A szavazások is szépen gyűlnek, már kezd körvonalazódni, hogy melyik könyveket szeretnétek elolvasni, de egyelőre nem árulom el, mert nem szeretném az újabb jelentkezőket befolyásolni. Bő egy hét múlva, május elsején viszont felfedem a kiválasztott könyveket!

Mint láthatjátok, már létrehoztam egy "Mini-könyvklub" nevű oldalt, amit közvetlenül a blog címe alatt értek el. Egyelőre nincs rajta még sok tartalom, de itt tervezem majd összegyűjteni a könyvklub dolgait: a kiválasztott könyveket, a hozzá tartozó értékeléseiteket, szavazásokat stb. A részleteken még dolgozom, hogy mit hol hogyan lenne a legjobb megjeleníteni. Mindenesetre az újdonságok mindig megjelennek majd a blogom főoldalán is, így ha feliratkoztok e-mailben (jobboldalt a "Követés e-mailben" rubrika), vagy a blog követői lesztek (bloggeren vagy bloglovin'on), akkor biztos nem maradtok le semmiről.

Május elsején jelentkezem a kiválasztott könyvekkel!

Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése