2017. január 18., szerda

Mielőtt megismertelek (film) – Vendégblogger: AniTiger

A női főszereplőt alakító Emilia Clarke a film
plakátjával bolondozik. Kép forrása: BuzzFeed
A Mini-könyvklub 6 első olvasmánya a Mielőtt megismertelek című regény Jojo Moyes-tól (ejtsd: dzsodzsó mojsz). A regényből nemrég film is készült, melyet 2016-ban mutattak be a mozikban. A film kapcsán gyűjtött össze nekünk néhány érdekességet AniTiger, a könyvklub egyik leghűségesebb tagja, a Hagyjatok! Olvasok! blog írója. Fogadjátok szeretettel a vendégbejegyzését, és ha tetszett, akkor látogassátok meg a blogját is!

Kifejezetten taszítónak találom, amikor normálisan elregélem valakinek, hogy meg akarom nézni ezt vagy azt a filmet – a sztori kedvéért tegyük fel, hogy ez a film a Mielőtt megismertelek (2016) – és az áldott, jó barát annyit bír hozzáfűzni a tervemhez, hogy:

BŐGNI FOGSZ!

(Ez parasztság, értem?! Amúgy nem bőgtem, viszont baromira élveztem a színészek játékát.)


A film férfi főszereplőjét Sam Claflin kelti életre.
Kép forrása: BuzzFeed

Miről is van szó?


A havi könyvklubos regényünk filmváltozatáról.

Az a helyzet, hogy nekem általában hatalmas csalódást okoznak a könyvek elolvasása után megnézett filmadaptációk, de képtelen vagyok leszokni a megnézésükről! Lehet, hogy butaság, de ilyen vagyok – és most milyen jó, hogy megnéztem a filmet!

A casting zseniális lett és a szuper színészek összeválogatása végül egy csodás filmet eredményezett!

Na, de elmondom őszintén: én a filmet mindenképpen meg akartam nézni, mert rengeteget olvastam a színészek bolondozásairól és nagyon sok vicces, humoros, illetve szomorú „kulisszák mögött” (~behind the scenes) képpel találkoztam a neten. Általában irritál, ha nagyon nyomatnak valamit vagy a csapból is ez folyik, de most levettek a lábamról Sam Claflin (ő játssza Will Traynort) interjúi meg a közös képei Emilia Clarke-kal (Louisa Clark) és Matthew Lewis-al (Patrick).


Pár érdekesség a filmről és a színészekről


Patrick szerepét Matthew Lewis (a képen baloldalt) játsza
a filmben, akit a Harry Potter filmekből Neville
Longbottomként ismerhettünk meg. Kép forrása: BuzzFeed
A Mielőtt megismertelek (2016) film két főszereplője a bolondos Louisa-t alakító Emilia Clarke és a kvadriplégiás (azaz mind a négy végtagjában lebénult) Willt alakító Sam Claflin a forgatás alatt végig vérre menően szívatták egymást! Ezeket a kis tréfákat Sam előszeretettek rakta ki az Instagram oldalára. (Akit egyébként kb. 2,4 millió emberke követ, de a színésznő is folyamatosan posztolt közös képeket az instájára a forgatás alatt. Őt 8,4 millióan követik.) Egy ízben a férfi kilopta Emilia összes bútorát az öltözőjéből és csak a könyvet hagyta hátra. (Ami szerintem jó fejségnek számít! :D) Persze a nőt sem kellett félteni, ugyanis cserébe halakat dugdosott Sam zoknijaiba meg fingópárnát a kerekesszékébe! (Mondanom se kell, dőlt a stáb, amikor rázuttyant.) Voltak öltözőbeli wécéből előugrásos esetek, amikor Will a frászt hozta Emiliára, de végső soron összekovácsolta a párost ez a sok tréfa: egyszer séta közben ugyanis beleszaladtak egy rakás tehénbe, akik elkezdték őket üldözni és Sam a hátára kapva színésztársát rohant a veszedelem elől.

Azt pedig, hogy sikerült-e jó filmet összehoznia a Trónok harcából ismert SárkányAnyunak és Az éhezők viadalában felbukkant háromágú szigonnyal hadonászó srácnak, mindenki döntse el magának. Nekem bejött. (Kivéve a folyton futó Neville Longbottom gyereket. Tőle agybajt kaptam, holott ő is jót alakított.)

Köszönöm a figyelmet!
AniTiger ~ Hagyjatok! Olvasok! blog

Mindenféle (inspiráló, humoros, szomorú, vidám) kép a film instagram oldalán: ITT.
24 szuper aranyos kép a bolondozó stábról: ITT.

Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése