2016. október 28., péntek

Bridget ​Jones's Diary

Nézd inkább a filmet!

A történetből: Bridget már elmúlt harminc éves és még mindig az igazit keresi. Rokonai és a már megállapodott ismerősei folyton azzal nyaggatják, mikor megy már ő is férjhez és mikor szül végre gyereket. Ráadásul mindenki össze akarja boronálni Mark Darcyval, a neves ügyvéddel, akivel kiskorában együtt játszottak a homokozóban. Mark azonban nagyon felvágósnak tűnik és egyáltalán nem Bridget esete, nem úgy, mint a szexi főnök, Daniel, aki munkaidőben flörtölni kezd vele.

Értékelésem: Sokkal többet vártam a regénytől. Leginkább azért, mert azt hittem, hogy nagyon vicces lesz. Egyáltalán nem volt az. Bizonyára azért számítottam sok humorra, mert láttam a Bridget Jones filmeket, és azok mind nagyon viccesek voltak. Feltételeztem, hogy a regény is az lesz, de sajnos nagyot csalódtam. Ráadásul, mivel a történetet már ismertem, nagyon unatkoztam olvasás közben. Azt hittem, a filmhez képest sokkal több lesz a regényben mind tartalmi szempontból, mind a humort illetően. Egyedül annyiban nyújtott többet a regény a filmhez képest, hogy több benne a szingli létet érintő filozofikus elmélkedés, és nagyobb hangsúly esik a szinglik és a párban élők közti különbözőségekre.

Ezenkívül máshogy alakul a film vége, mint a regényé, és azt kell mondjam, hogy nekem jobban tetszett a filmbeli végtörténet, különösen a Bridget szüleit érintő kérdésben, de amiatt is, hogy a filmkészítők tovább gondolták a MarkDaniel ellentétet, ami összetűzéshez vezet közöttük, és ez szerintem nagyon feldobja és jóval izgalmasabbá teszi a történetet. Egy mondatban összefoglalva: Bridget Jones naplóját unalmas olvasni, nézd meg helyette inkább a filmet!

Értékelésem: 2 / 5

A könyvsorozat részei:
 Bridget Jones 1: Bridget ​Jones's Diary Bridget Jones naplója
 Bridget Jones 2: Bridget ​Jones - The Edges of Reason  Bridget ​Jones naplója 2. - Mindjárt megőrülök!
 Bridget Jones 2,5: Bridget ​Jones's Baby Bridget ​Jones babát vár
 Bridget Jones 3: Mad About the Boy Bridget ​Jones naplója 3. - Bolondulásig

Hasonló könyvek:
Átkozott Hannah Brown
The Jane Austen Book Club
Afternoon Tea at the Sunflower Café

Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése