2015. december 24., csütörtök

Home for Christmas

http://moly.hu/konyvek/emme-rollins-home-for-christmasIzgalmas, néhol erőszakos rövid regény egy otthonról elmenekült, hajléktalan nőről.

A történetből: A 18 éves Ginny az utcán él egy kisvárosban, mióta elszökött erőszakos nevelőapjától, Brodytól. Nappal rajzolgatni szokott egy kávéházban, majd általában meglátogatja nővérét, és annak két kisfiát, akik egy átmeneti otthonban laknak. Esténként egy videótéka két üvegajtaja között alszik, ahol ugyan hideg van, de legalább nem fúj a szél és nem esik be a hó. Egyik nap arra lesz figyelmes, hogy úton útfélen belebotlik egy férfiba, aki bizonyára követi. Valószínűleg a mostohaapja bízta meg a fickót, hogy derítse ki Ginny hollétét, úgyhogy Brody is bármikor felbukkanhat a színen.

Értékelésem: Nem egészen ezt vártam a könyvtől. Több romantikát és karácsonyi hangulatot képzeltem el a borító alapján, és kevesebb erőszakot. Romantikus kriminek képzeltem el látatlanban a történetet, de ehelyett inkább egy romantikus-erotikus thrillert kaptam. No nem baj, nem volt rossz, csak számítson rá, aki belefog az olvasásába, hogy nem egy cukormázas karácsonyi idillt fog kapni, hanem időnként bizony gyötrelmesen kiszolgáltatott helyzetbe kerül a főszereplő. A karácsony egyébként nem túl hangsúlyos a történetben, hiába írták bele a címbe.
http://moly.hu/konyvek/emme-rollins-home-for-christmas
Igazából tetszett a regény, olvasmányos volt és sosem unatkoztam, mert izgalom bőven akadt benne, csak az én kis karácsonyi cukiságra vágyó lelkemnek elsőre sokkolóak voltak az erőszakos részek. Tényleg megtévesztőnek érzem a borítót, pedig ezen legalább látszik egy fegyver is, míg a másik kiadás borítója (lásd balra) teljesen idilli képet mutat. Szerintem aki ezt a totál romantikus borítós kiadást veszi meg, még nagyobb sokkot kap, mint én, amikor olvasás közben rájön, hogy mik vannak ebben a regényben.

A szereplők jók voltak, és nagyjából tetszett a történet is, amiben sok izgulnivaló akadt. Nem lehetett sokáig tudni, hogy a férfi, aki Ginnyt követi, a mostohaapa megbízásából teszi-e, vagy mik a szándékai. A lány akármennyire is félt, nem fordulhatott a rendőrséghez, hiszen a rendőröktől félt csak igazán. A nővére elől pedig titkolta, hogy hajléktalan, hiszen ő se tudott volna segíteni rajta. Jól összerakott történet volt ez, és bár nem esett annyira jól minden részét olvasni, megérdemli a 4 pontot.

Értékelésem: 4 / 5

Hasonló könyvek:
Loveclub
Csábíts el!
Senkinek egy szót se

Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése