2015. augusztus 31., hétfő

Dexter79 ajánlása a Létezik térkép a szerelemhez? című könyvhöz – Mini-könyvklub

A Minikönyvklub augusztusi szabadon választott könyvénél Jennifer E. Smith - Létezik térkép a szerelemhez című könyvét választottam. Már olvastam az írónőtől, és tetszett a stílusa. Valamint úgy gondoltam, hogy jó "folytatása" lesz az előző hónapban olvasott tiniromantikának. Vegazus, a Könyvklub háziasszonya azt kérte, hogy ajánlót írjunk, ne értékelést, ezért kicsit bajban vagyok, és emiatt lesz egy kicsit rövid is a "mondandóm".

Kíváncsi voltam, hogy mit takar a cím a történetben. Nem gondoltam hogy ennyire találó lesz a címe. Két fiatal, akik egy liftben találkoznak, egy házban laknak, de sose találkoztak addig, amíg a liftajtó be nem csukódik. Ha kíváncsi vagy egy nem túlságosan romantikus, inkább bájos szerelmi történetre, ami két tizenéves között zajlik, emellett szereted az utazást, a városok körülírását, más szemén keresztül látni a világot, akkor mindenképpen olvasd el ezt az aranyos történetet, amiben nem kell őrületes drámákra számítanod, miközben végigkísérheted két fiatal életének és szerelmének egy rövid szakaszát.
 
Kövess Bloglovin-on

1 megjegyzés:

  1. Igazából én nem annyira szeretem, de most az Eleanor és Park után (ami tetszett) kedvet kaptam az ifjú szerelmesekhez... Megjegyzem magamnak, aztán majd csak egyszer valamikor...

    VálaszTörlés