2015. január 27., kedd

Scarlet Beginnings

http://moly.hu/konyvek/jinni-james-scarlet-beginningsRövid, de tartalmas történet romantikával és bűnüggyel.

A történetből: Scarlet az esküvője napján jön rá, hogy a nagy hajtásban nem vette észre, hogy kapcsolata már nem a régi Jasonnel, és talán hiba volna hozzámenni feleségül. Felhúzza végül a nyúlcipőt, és faképnél hagyja az oltár előtt álló vőlegényét. Szerencsére két barátnője segíti őt az újrakezdésben. Először is egy új lakásra lesz szüksége, és úgy tűnik, a lakás mellé rögtön egy új hódolót is szerez, Ethan-t, aki mellett Scarlet szinte lélegezni is elfelejt. Jason azonban nem nézi jó szemmel, hogy Scarlet máris túllépett rajta, és más férfival mutatkozik.

Értékelésem: Már nagyon vártam ezt a könyvet, egészen azóta, hogy a sorozat első részét elolvastam. Az a könyv az első angol nyelvű olvasmányaim egyike volt, és egyben az első erotikus tartalmú könyv, amit olvastam. Vicces, hogy előre nem is tudtam, hogy lesznek benne erotikus jelenetek, majd amikor olvasás közben rájöttem, megijedtem, hogy emiatt nem nagyon lesz cselekmény. De szerencsére nagyot tévedtem, mert nagyon izgalmas, krimibe hajló volt a történet, és végig lebilincselt. Most, hogy végre megjelent az új kötet, rögtön meg is vettem és kiolvastam.

Ez a történet is nagyon tetszett, bár az első rész után elég magasak voltak az elvárásaim, és ezt csak alulról közelítette. Szóval ez is hasonlóan jó volt, még ha egy kicsit többet is vártam. Ebben kisebb szerepet kap az erotika, nagyobbat a romantika, és ezúttal is akad bűncselekmény, így van min izgulni. A főszereplők tetszettek, Scarlet, Ethan és Jason karaktere is ki volt annyira dolgozva, amennyire egy ilyen könyvtől elvárja az ember (vagyis úgy nagyjából), viszont a mellékszereplők olyan semmilyenek voltak. Scarlet barátnői nem lopták be magukat a szívembe, és sokáig a nevükön kívül semmi nem különböztette meg őket.

Ez a könyv teljesen különálló az előző résztől, nyugodtan lehet olvasni anélkül is. A könyvsorozat tagjait alapvetően a helyszín köti össze, mert mindegyik Manhattanben játszódik. Emellett azért egy rövid fejezet erejéig visszatért két szereplő is az első kötetből. Remélem, Scarlet is megjelenik majd a következő részben.

Értékelésem: 4 / 5

A könyvsorozat részei:
 Manhattan Pleasure Series 1: Business and Pleasure
 Manhattan Pleasure Series 2: Scarlet Beginnings

Hasonló könyvek:
Csábíts el!
Citrom és osztriga
Hope Ignites
Ments meg!
Tökéletes ajánlat

Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése