2015. január 1., csütörtök

Elveszett kutyák, magányos szívek

http://moly.hu/konyvek/lucy-dillon-elveszett-kutyak-maganyos-szivekEmberi kapcsolatokról szóló, kedves történet, kutyákkal.

A történetből: Rachel megörököl egy kutyamenhelyet, de nem tudja, mihez kezdjen vele. Egyáltalán nem ért az állatokhoz, mert eddig Londonban dolgozott egy nagymenő vállalatnál. Azt az életét azonban szomorúan maga mögött hagyta a lakásával és szerelmével együtt. Most a vidéki házban próbál megnyugvást találni, ahol egy régi, családi titokra bukkan. Natalie és Johnny végtelenül szerelmesek egymásba, és Natalie minden vágya, hogy végre kisbabájuk szülessen, de csak nem jön a gyermekáldás. Ezzel ellentétben Zoe-nak már két kisfia is van, azonban egyedül neveli őket, mert férje elhagyta. Most ráadásul egy kölyökkutyát is kapnak a gyerekek, így őt is meg kell nevelnie.

Értékelésem: Kezdem a csalódással: a borító rettentően megtévesztő. Egyáltalán nem azt kapja az ember, amire a borító alapján számítana. Én azt hittem, ez egy karácsonyi történet lesz, amiben néhány kutya elszökik, és a gazdák a kutyakeresés közben összebarátkoznak... vagy valami hasonló. Ezzel szemben még csak a tél közelében sem vagyunk, és nincsenek elveszett kutyák sem. Helyette van egy kutyamenhely, ahol az utcára kitett kutyákról gondoskodnak. Annak ellenére, hogy a történet nem úgy alakult, ahogy vártam, nagyon tetszett a könyv. Nem volt egy percig se unalmas, kedvesek voltak a szereplők, lehetett értük izgulni, és a kutyák imádnivaló rosszcsontok voltak. Gördülékeny volt a szöveg, bár egy-egy jelenet olyan hirtelen ért véget, hogy picit hiányérzetem maradt. De talán jobb is így, mert jobban pörögtek tőle az események. A legnagyobb terhet minden szereplő számára a törékeny emberi kapcsolatok okozták: barátságok és szerelmek elmúlása vagy kialakulása, de a családi kapcsolatok is időről időre terítékre kerültek. A régi családi titok felderítése pedig egy rejtélyes szállal szolgált a történetben, amit többször is próbáltam kitalálni, sikertelenül. :) Persze a könyv vége felé már inkább a főszereplőkért izgultam, mintsem a múltbeli eseményeken. Összességében kedves történet volt, és örülnék, ha az írónő többi könyvét is kiadnák magyarul.

Értékelésem: 5 / 5

Hasonló könyvek:
Yorkshire puding Klub
Madarak és méhek
Felettébb tisztességtelen ajánlat

Kövess Bloglovin-on

1 megjegyzés:

  1. Tényleg megtévesztő a borító, én is azt hittem, hogy ez egy karácsonyi történet. :) De legalább egyébként nem okozott csalódást.

    VálaszTörlés