2020. november 15., vasárnap

Hetedik blogszülinap

Hétéves a blogom!! :)

Kicsit megfeledkeztem róla, mert már bő egy hónapja volt, de úgy érzem, most se késő ünnepelni. Ilyenkor mindig röviden számot adok (szó szerint) arról, hogy hány új könyvértékeléssel gazdagodott a blogom az előző blogszülinaptól az új blogszülinapig. Ez a szám ezúttal 25, amivel én elégedett is vagyok. Ez ugyanis azt jelenti, hogy átlagosan (kis híján) két hetente írtam egy új könyvről.

A blog kinézete semmit nem változott az elmúlt három évben, de már 5 éve is nagyon hasonló volt. Én elégedett vagyok vele, úgyhogy nem tervezek ebben változást. :) Íme egy pillanatkép róla az utókornak.


Részletesebb beszámolót nem írok, mert a nagy összesítést az új év elején szoktam megtenni (és arról el se szoktam feledkezni). Addig már csak másfél hónap van hátra.

Hasonló bejegyzések:
   Hatodik blogszülinap
   Ötödik blogszülinap
   Negyedik blogszülinap
   Második blogszülinap
   Blogszülinap!
   Blogindító

Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése