2014. október 7., kedd

Origin

http://moly.hu/konyvek/jennifer-l-armentrout-originAz Obszidián negyedik része az eddigi köteteknél is izgalmasabb.

A történetből: Daemon bármit megtenne, hogy kiszabadítsa Katy-t a fogságból. Csakhogy ő se szabad, mert a Luxenek zárt közössége nem engedi, hogy elmenjen. Nem mintha pár luxen vissza tudná tartani. A szökéssel azonban megpecsételi saját sorsát: többé nem térhet vissza társai közé, száműzöttként kell leélnie hátralévő életét. Katy-t eközben különféle vizsgálatoknak vetik alá, akarata ellenére. Arra kényszerítik, hogy más hibridekkel harcoljon, és arról beszélnek neki, hogy háború készül a luxenek és az emberek között, és amikor erre sor kerül, el kell döntse, kinek az oldalára áll.

Értékelésem: Egyszerűen nem bírtam kivárni a magyar megjelenést az előző kötet brutális függővége után. Belevetettem magam az angol nyelvű szövegbe, és élveztem minden percét! Sokat nem akarok írni a könyvről, mert aki ismeri már a sorozatot, úgyis el fogja olvasni, aki meg nem ismeri még, az kezdje az első kötettel, az Obszidiánnal!

A sorozat továbbra is nagyon izgalmas, sőt, egyre érdekesebb események bontakoznak ki. Azt azért nem állítanám, hogy minden fordulat váratlanul ért, mert a legtöbbre lehetett számítani (józan paraszti ésszel, plusz sokat sejtető, itt-ott elejtett félmondatok alapján). Ezzel együtt is nagyon tetszett a kötet. Volt egy-két kisebb jelenet, amit én máshogy alakítottam volna, vagy akár teljesen kihagytam volna, de így is nagy kedvencem a sorozat már az Obszidián óta, úgyhogy megajándékozom a maximális 5 ponttal. Még annyit róla, hogy az Origin szerencsére elég szépen le lett zárva, nem hagy olyan nyugtalan érzést maga után, mint az előző kötet. Azért persze itt sem oldódik meg minden gondjuk, sőt, a folytatásnak is megágyaznak, de ilyen befejezéssel azért már nyugodtabban lehet aludni. :) Én azért már elkezdtem az utolsó kötetet is olvasni...

Értékelésem: 5 / 5
A könyvsorozat részei:
 Luxen 0,5: Shadows (nincs magyar megjelenés)
 Luxen 1: Obsidian - Obszidián
 Luxen 2: Onyx - Ónix
 Luxen 3: Opal - Opál
 Luxen 4: Origin - Eredet (várható magyar megjelenés: 2014. december 2.)
 Luxen 5: Opposition

Hasonló könyvek:
Alienated
A hollófiúk
Csúfok
Túl a végtelenen
Keserű ébredés

Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése