2014. szeptember 12., péntek

Könyvmolypárbaj teljesítve

A tegnapi bejegyzésemmel teljesítettem a Könyvmoly Párbajon vállalt könyvek olvasását és a róluk szóló kritikák elkészítését. Az összes vállalt könyvet és a hozzájuk tartozó leírást összegyűjtöttem a Könyvmoly Párbaj elnevezésű fülön.

http://konyv-sarok.blogspot.hu/p/konyvmoly-parbaj.htmlHa minden igaz, második voltam, aki a végére ért a listájának. Viszont az egyik könyvet lecseréltem az A listámról. A Gyémántkor című sci-fivel valahogy sehogy se sikerült zöld ágra vergődnöm. Nem segített az se, hogy egy több hónapos külföldi utam miatt meg kellett szakítanom az olvasását, de ettől függetlenül is szenvedtem vele. A legnagyobb gondot azt hiszem az okozta, hogy tele volt kitalált szavakkal (egy mondatban akár 5 is simán), és ezek nem kerültek megmagyarázásra. Persze sok esetben nem is volt erre szükség, máskor azonban jól jött volna, hogy megértsem, miről van szó. De mindegy is, a lényeg, hogy emiatt rettentő száraz lett a szöveg, és nehezen tartotta fenn a figyelmem. Voltak benne időnként olvasmányosabb részek is, de ezek elenyésztek a sok tudományoskodó szöveg mellett. Lényeg ami a lényeg, hiába próbáltam kitartó lenni, ebbe bizony beletörött a bicskám. Helyette a B listáról az egyetlen angol nyelvű könyvet választottam (This Pen for Hire), hogy azért mégse legyen olyan nagyon könnyű dolgom, ha már lecseréltem az eredetileg választott könyvet. Ez a krimi viszont annyira tetszett, hogy angol nyelv ide vagy oda, pár nap alatt ki is olvastam.

Kíváncsian várom a Párbaj többi résztvevőjének könyvértékeléseit, és remélem, hogy sokan még időben a végére tudnak érni a listájuknak. Még kereken három hét van hátra, úgyhogy hajrá Párbaj-társak, még van időtök az utolsó könyvek kiolvasására!

Hasonló bejegyzések:
   Blogindító
   Blogszülinap!
   Ötödik Könyvmoly Párbaj

Kövess Bloglovin-on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése