2015. december 21., hétfő

Goodreads olvasási kihívása teljesítve 2015-ben

Teljesítettem a Goodreads-en a 2015-ös olvasási kihívást! :)

Most volt először alkalmam részt venni a Goodreads olvasási kihívásán, melyen mindenki maga állíthatja be, hogy a következő évben hány könyv elolvasását tűzi ki célul. Mivel én tavaly 41 könyvet olvastam el, ezért a 2015-ös évben kicsivel többet, 45-öt szerettem volna elolvasni. Igyekeztem a Goodreads-re is felvinni minden olvasást, annak ellenére, hogy elsősorban a moly.hu-t használom az olvasásaim követésére. A Goodreads szerint most teljesítettem A Dűne elolvasásával a 45-ik könyvet idén, ami miatt most örülök, mint majom a farkának. :)


A moly.hu azonban 47 könyvről tud, úgyhogy ezek szerint a Goodreads-en kimaradt 2 könyv jelölése. Mivel idén még két-három könyvet tervezek elolvasni, ezért jövőre legalább 50-et fogok beállítani az újabb kihívásra. Mindenesetre még nagyobb így az örömöm, hiszen ez azt jelenti, hogy nagyjából heti egy könyvet sikerült idén elolvasnom.

A Dűne értékelésével pár napon belül jelentkezem, de addig is meg akartam örökíteni ezt az örömteli hírt itt a blogon. :)

Hasonló bejegyzések:
   Az Ötödik Könyvmoly Párbaj összegzése

Kövess Bloglovin-on

2 megjegyzés: